tirsdag 22. mai 2012

Vesa`s top 3

Jeg liker å fortelle om alt det jeg liker best her i denne bloggen. Men det merker jeg kan bli litt ensformig... For det er nettopp det, det er det JEG liker best. Men alle vi har forkjellig hår, forskjellige behov og forskjellig smak på hva vi liker.
Så i den anledning har jeg spurt de andre jentene på Huldra om å presentere sine favoritt produkter her for dere.
Men denne listen kan bli meget lang, vi har et enormt sortiment av hår, hud og make-up produkter, så jeg har begrenset det inn til Bamboo serien i første omgang, siden vi kjører kampanje (ta 3 betal for 2) på dem for tiden.

Først ut er Veslava.


Det første produktet hun hentet frem da jeg spurte henne om hennes favorittprodukter, var Anti Humidety Spray. "I can`t live without hairspray, and this is really really good!"
Neste produktvar Weightless Wipped Mousse og Smooth Hair Masque med Kendi oil.
"Med Wipped mousse holder håret seg luftig hele dagen, kvelden og litt til."
Hårkuren var ny i hennes sortiment, men kommer nok ikke til å få bli så lenge. Den gav nemlig FOR mye fukt og pleie, så håret hennes ble så sundt at det kollapset. 
Men hun valgte likevel å ta den med blandt favoritt produktene, fordi det er en virkelig god fuktighetsmaske.

(hm, den skal ihvertfall få bli med MEG hjem neste gang!!!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar