onsdag 2. mai 2012

App

Nå har jeg vært nok på farten for en stund tror jeg, Thailand, Tyrkia og Tunisia på tre måneder. Og som dere har merket har bloggen blitt litt forsømt...

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en ukes konferanse i Tunisia. Denne turen var jobbrelatert, så nå er jeg superinspirert til å begynne å jobbe igjen etter nesten et år hjemme i mammeperm!






 Hadde min første jobbdag på salongen i dag, og det var herlig. Jeg merket at jeg hadde savnet det mer enn jeg hadde trodd. Salongen, selve jobben og ikke minst alle de herlige Huldra-jentene. Gode kollega'er er gull verdt, og jeg tror jeg har trukket det aller lengste strået på den fronten :-)

Men tilbake til Tunisia igjen. Vet dere hva jeg har laget? Hold dere fast... En app! Til iphone og android. En Huldra-app. (ok, før dere blir over dere av begeistring for mine nye teknologiske kunnskaper som plutselig kom i løpet av en uke, så må jeg få innrømme at malen var ferdiglaget av våre fantastiske "datanerder" i Odin Systemer, og jeg har bare fylt inn bilder og tekst.) Men uansett, jeg har fått til noe teknologi-greier og jeg er superstolt. Last den ned da vel!
(søk frem "fixit" i app-store, finn Hordaland og deretter Huldra)
Her kan dere bestille (evt avbestille eller flytte) time, oppdatere profilen deres, sjekke tidligere og fremtidige besøk, lese litt om og se bilder av salongen og de ansatte.




Så nå en utfordring: hvem vil være førstemann å bestille time fra appen? I timeboken min på salongen blir bestillinger som er gjort gjennom appen rosa, så om jeg ser noen rosa bestillinger i denne uken eller neste vanker det en overraskelse! (samme hvilken frisør dere bestiller hos)





2 kommentarer:

  1. Och jag som redan har beställt time hos Anette. Attans också :-)
    Grattis till appen, har lastat ner fixit nu, och ska registrera in den på Huldra genast!

    SvarSlett
    Svar
    1. He, he. Det går bra Camilla. Jeg skal tusje deg rosa når jeg kommer på jobb i morgen ;-)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar