søndag 6. mai 2012

Hva? Snø? Nå skjønner jeg ingenting...

Hva er det som skjer med været for tiden da??? Våknet opp til en hvit verden. Og dermed røk helgens sykkeltur...


Shiiiit... Hev meg rund, fikk plassert kidsa hos svigers og fikk meg en god økt med styrke og en spinningtime på gymmen.
Besteforeldre = gull (og glitter, og diamanter!)

Og da jeg var ferdig ville ikke de små hjem igjen, så jeg benyttet anledningen til å slenge meg på sofaen hvor det akkurat begynte en film midt på dagen. "Jente over bord", noen som husker den? Med Goldie Hawn? Fantastisk. Det var en av mine favorittfilmer da jeg var liten, og det var herlig å se den igjen. Kan aldri bli lei av en skikkelig lovestory :-)

Det var dagens hverdagsluksus du.

Nå skal jeg på kino.
Snakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar