onsdag 16. mai 2012

Bamboo

Nå har vi "ta 3 betal for 2" på alle Bomboo produkter på Huldra! Jeg er superglad i disse produktene. Her er noen av mine favoritter:

Shine shampoo og balsam med bambus og indiske stikkelsbær. Bambus styrker håret og indiske stikkelsbær gjør det skinnende blankt. Og i motsetning til mangen andre shine produkter er de ikke tunge i det hele tatt.

Tørr shampoo, elsk! Og hårpudder. Disse bruker jeg litt hips om haps. Hårpudderet gir mer hold og volum, mens tørr-shampooen føles mer naturlig og lett i håret. Så her spørs det litt hva jeg ønsker å oppnå iforhold til hva jeg velger.



Super natural curl, er et must nå i sommer. Denne kniper jeg i håndkletørret hår, og bare lar håret lufttørke. Da får jeg en sommerlig beach-look. Den gir meg bra med krøll, selv om jeg bare i utgangspunktet har bølger i håret. Men den har ikke så mye hold, så for deg med masse krøller må du sikkert gå over på noe med litt mer hold.
Men som det ligger i navnet, er du ute etter en super natural styling er denne helt fantastisk. 



Om disse høres spennende ut, eller om du er ute etter noe helt annet er ihvertfall hyllene fulle av masse deilige Bamboo produkter!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar