lørdag 26. mai 2012

Solkysset

Det har vært noen deilige dager med masse sol. Men, vi må jo finne noe å klage på når vi ikke lengre kan bruke været... mitt problem nå ble at min fantastiske nye foundation fra Glo Minerals er for lys nå når jeg er blitt litt solbrun. Kjent problemstilling?
Så da måtte jeg begynne å kokelere sommen noe annet for sommeren, og endte opp med dette:


Og det var slettes ikke dumt skal jeg si deg. Stikkord for en optimal sommerhud i mine øyne er: sunn, fuktet, glød og solbrun.
For å få nok fukt starter jeg med å smøre ansiktet med noen dråper argan olje. Deretter blander jeg halvt om halvt med Sheer tint base fra Glo minerals og solkrem med høy faktor.

Sheer tint base er i utgangspunktet en nokså transperent foundation, men jeg blander den med solkrem for tynne den ekstra mye ut. Jeg vil ha den jevne gløden uten at den skal være dekkende.
Sheer tint base inneholder også vitamin A,C og E, og grønn te ekstrakt. Masse goodis for huden.

Jeg skal i et utendørs bryllup i morgen, så dette er den perfekte løsningen mellom fukt, beskyttelse og make-up.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar