mandag 21. mai 2012

Endelig går vi for sommerlooken!

I dag kom dagen vi har ventet på! Sol og sommer! Joho! Jeg feiret med å dra frem alle de deilige sommerproduktene og gikk for en skikkelig beach-look i dag.


Med hårpudder i bunn, og saltvanns-spray i lengdene får du et skikkelig volumøst strandhår. Jeg har blitt litt småforelsket i disse to fra Bamboo. Litt av greia med stylingen fra Bamboo er at de er og skal føles helt naturlig i håret, så de er litt lettere enn de andre stylingene jeg har brukt. Og akkurat nå, passer det meg utmerket. Det er jo nettopp det man gjerne vil oppnå med en sommerlook, lett, friskt og naturlig.
Og navnet på saltvannsprayen, Boho Waves, er jo en helt perfekt beskrivelse av det jeg ønsker å oppnå ;-)



Make-upen består av solpudderet Sunlight, skimmer øyenskyggen Sand Pebble, lipglossen Persimmons og vannfast mascara fra Glo Minerals. Peach-farger og skimmer = lykke på varme dager.













2 kommentarer:

Legg gjerne igjen en kommentar