onsdag 29. august 2012

Utsikten


Nå er det ikke lenge igjen man kan gå på tid opp stoltzen.
Det er for all del fint oppover på vinterhalvåret også, med fjellsøvler og hodelykt, men det blir neppe rekorder av det...
Så nå kjenner jeg at jeg må benytte hver sjanse.
Så da det kom en liten periode med opplett i morges la meg og mamma på sprang. Vi fikk ikke en regndråpe på oss. :-)

Senere i dag skal jeg å shoppe etter skolebøker. Ja, du hørte rett... Jeg skal bli "student" igjen. På NHH. Og på mandag braker det løs.
Det er bare et delstudie over et halvt år, så jeg skal forsette å jobbe på Huldra også.
Det kommer til å bli et spennende halvår med mye nytt. Gleder meg til å ta fatt. Men først, skolebøker.
Vi snakkes.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar