lørdag 4. august 2012

Brudefølge på Huldra.

I dag var det bryllupsstemning på Huldra. Vi hadde to brudefølger, og det var så utrolig koselig. Alle var i det romantiske hjørnet, og champagnen bruset i glassene. Ikke rart vi elsker å ha bruder! ;-)

Jeg tenkte ikke på at jeg hadde med meg kamera før vi var feridge... Men jeg fikk fanget noen små øyeblikk før de fnisende jentene ble hentet.

Synnøve (forlover) og Kariann (brud) stråler. De var så nydelige. Anne har stått for hår og make-up på bruden, mens jeg gjorde klar forloveren.


 Anne setter siste touch på make-upen...
 ... og passer på at kjolen ikke krøller seg.

Og her er Anne-Kat sin brud, Synne. Hun hadde en helt fantastisk kjole hun hadde kjøpt hos Oldemors brudekiste som selger gamle vintage brudekjoler.

Om det er noen der ute som går med gifteplaner, så håper jeg dere kommer innom oss for å ordne dere på den store dagen. Vi synes det er så utrolig gøy med bruder, og den magiske stemningen henger igjen i salongen i lang tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar