lørdag 18. august 2012

Helgefrisyrer

God lørdagsmorgen! Sitter her med kaffekoppen og tester ut litt helgefrisyrer. Her er to varianter av den jeg kommer til å gå for i kveld.
(overse det trøtte trynet...)



På dette første bildet laget jeg en dyp sideskill, og flettet pariserflette (utenpå), men jeg tok bare med meg nytt hår fra undersiden (den ned mot ansiktet). Flettet så løst at den ble hendende litt ned i pannen, og skjuler hårfestet. Flettet halvveis ned og tupperte endene istedenfor å bruke strikk eller klemmer. Jeg vill at fletten skulle duses gradvis ut og skli inn i resten av håret.



På dette nederste samlet jeg resten av lengdene i en knute på siden (samme side som fletten) og stakk en penn inni knuten som feste. (Pennen kommer jeg til å bytte ut i en kvist senere)

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar