torsdag 6. oktober 2011

Pin-up.

Jeg har så lett for å gro litt fast i et bestemt mønster eller i en bestemt stil. Er det noe man vet at man kler, noe som man vet at man klarer, ja noe som rett og slett er så enkelt at man ikke trenger å legge inn noe ekstra insats, så er det veldig lett for å kjøre den stilen, dag inn og dag ut... 
Og der, der har jeg blitt hengende en stund nå. 
På tide å utvide horisonten litt! På tide å gjøre noe nytt, gjøre noe vågalt, noe jeg ikke vanligvis gjør!
Så... i "dagens hår" har jeg lekt meg med pin-up stilen...




Et par grunntrinn er:
Høy lugg, hårbåndet knytes på toppen istedenfor i nakken, katte-øyne og knall rød leppestift.

Oppsettingen i nakken er en enkel knute, festet med fliseklemmer.

Dette merket jeg at var veldig gøy! Noen tips til andre stiler som må prøves ut?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar