lørdag 1. oktober 2011

Loppis'er.

Elsker loppe-sesongen! I dag har jeg vært på loppis i Åsane-hallen, og i morgen er det loppis på Kvarteret.
Dagens fangst:


Denne fine aviskorgen ble min til den nette sum av 50 kroner.


Hver høst går  jeg å ønsker meg en mørk brun skinnjakke, men har aldri funnet den rette. I dag fant jeg den gjemt bak noen bunader, FLAX at jeg plutselig helt utav det blå begynte å fikle med en bunad som jeg ikke hadde noe intensjoner om å kjøpe engang. Det var som om jakken lokket meg til seg :-)

Og dette fine silkeskjerfet skal jeg bruke i håret eller rundt halsen, har ikke helt bestemt meg. Elsker svalene og de duse fargene.


Og lysestaker får jeg aldri nok av!
Spesielt ikke når de lager skinn av små diamanter utover stuebordet mitt.


I morgen er det som sagt loppis i Stjernesalen på Kvarteret fra klokken 13.30.
(inntekten går til Harnas Wildlife Foundation)
Da er det ny skattejakt. Ses vi der?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar