fredag 7. oktober 2011

byttekveld

Tema for neste venninnekveld; byttefest!
Hvor mange ganger har du ikke hatt lyst til å gå på raid i dine venners klesskap?? Og hvor mye har du ikke liggende i ditt eget skap som av en eller annen grunn aldri blir brukt? 
Jeg har ihvertfall et par bukser som jeg har hatt store ambisjoner om å "slanke meg inn i", men som nå har lagt å samlet støv de siste to årene...
Noen kjoler som så utrolig lekre ut på utstillingsdukkene i butikken, men som ikke passer meg i det hele tatt, og derfor bare blitt hengende i skapet....
Et skjørt som jeg ikke helt klarer å få til å fungere med resten av garderoben min...
To par sko jeg kjøpte i et nr for stor fordi de ikke hadde min størrelse, men som jeg "bare måtte ha"...
osv  osv...
 Det var det tydeligvis flere som hadde, for jentene hadde med seg bagger med fantastiske klær. 
"one womans trash, is another womans treasure..."
Se bare her:





Og Trine Lise laget lapper og te:


 Og her er jentene i full gang med å gå gjennom hverandres "boder".


Her er det jeg fikk med meg hjem i dag:
Tre kjoler, en veske og et skjerf, og det beste av alt: helt gratis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar