torsdag 14. juni 2012

Vintage-kjoler

Jeg begynner å innse at jeg kanskje har en svakhet for gamle, fine vintage kjoler... Når merkelappen er så gulnet og slitt at du nesten ikke kan se hva som står der, og om du klarer å lese hvilket merke det er har du garantert aldri hørt om det, kanskje det ikke lengre eksisterer engang. Eller enda bedre, det er ingen merkelapp, fordi den er hjemmesydd! Oh... jeg kjenner jeg blir helt gira bare jeg skriver om det.

Jeg fant nettopp tre slike kjoler. På Fretex, til 79 kr!
En fotsid, kongeblå, med en tynn kep rundt skuldrene. Den blir med meg i bryllup neste helg.
En mørk blå, kort, i sekstitalls stil. (uten merkelapp!!!!)
Og en rød blomstrede sommekjole.
Sistnevnte ble gårsdagens antrekk da jeg skulle reise på hytten.







Og håret er slik jeg skrev om i går. Midskill og løse krøller, og så har jeg fått meg noen lyse stiper innimellom av Huldra-Anette. Nå følte jeg meg skikkelig sommerlig :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar