fredag 29. juni 2012

Vi lærer ALDRI!!

Joda, for vi er ikke det spor bedre vi frisører skjønner dere. Det er så lett å si til fortvilede kunder, som kommer inn i salongen etter at de har eksperimentert på badet hjemme med farge eller klipp, at de må ikke finne på å styre med dette hjemme. Resultatet blir som oftest ikke bra.

Men her står jeg da, på mitt eget bad, halve håret er farget, og nå er jeg skrape tom for farge...

Vel har jeg bra produkter som jeg lugget med meg hjem fra jobb, og vel vet jeg nøyaktig hva jeg driver på med. Men den derre beregningen er jeg fakaten meg ikke god på! 




Nå har jeg prøvd å gjøre det beste ut av situasjonen og fordelt den overflødige fargen så godt jeg kan nedover i håret for å få en slags color-dipping effekt med mørk bunn og gradvis lysere tupper. 
Vi får se om det funker...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar