onsdag 20. juni 2012

Baklengs-flette


Det er så deilig å sette bort håret når det er varmt og fint i luften. Og en flette slår aldri feil. Jeg liker å leke meg med forskjellige fletter, og her kommer en ny variant. 

Jeg snudde hele manken oppned, og stod med hodet mellom knærene mens jeg holdt på. Derfra begynte jeg å flette en helt vanlig pariserflette som begynte i nakken. Da jeg var kommet til midt oppå hodet dro jeg med meg luggen og det som var igjen oppå, og flettet dette helt ut. 
Først nå løftet jeg hodet opp. Ooops, svimmel...
Fant igjen balansen, dro fletten bakover og stappet tuppene under for å skjule dem og strikken under fletten. Festet med to fliseklemmer.

Litt annerledes, og litt rart, men igrunnen ganske greit. Eller? Hva synes dere? Noen som vil teste den ut?






Både buksen og vesken i dag er forresten "dagens gjenbruk" :-) Begge fra Fretex.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar