mandag 4. juni 2012

Byen

Var en tur innom sentrum hin dagen. Og ingen tur til byn uten å spasere gjennom Skostredet. Som om det ikke er koselig nok, var det nå også nattjazzen, og masse liv i gatene.








Og selvfølgelig måtte jeg titte innom Klesskapet etter noen godsaker. Det hang søte sommerkjoler på et hvert stativ! Jeg ble helt vill, alt fra korte 60'talls kjoler til vintage brudekjoler, blomstermønster og blonder. Men til min sorg og lommebokens lettelse var de fleste enten for trang eller for kort... Det eneste dumme med secondhand, man kan ikke velge i størrelser.



Men en liten skatt fant jeg tilslutt. Men den skal jeg gå med i morgen så da skal jeg se om jeg fåt tatt noen bilder så jeg kan vise dere.

Nå har jeg akkurat laget meg en kopp te, og er klar for en ny episode av Game of thrones i sofaen, mens regnet øser ned utenfor.
En fin kveld til dere alle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar