torsdag 7. juni 2012

Te vs. været

God morgen.
Jeg har nektet å innse at det har vært skikkelig kaldt ute de siste dagene. Nå når vi hadde det så sommerlig og fint, er jeg livredd for at det var det liksom. At nå går det bare en vei, nemlig mot høst og kaldere dager. 
Nei, nei, nei. Jeg kjører småsko, tynne bluser og t-skjorter og skjørt, no matter what!
Så for å kompensere for det, for der er jeg urokkelig, har jeg kjøpt meg to nye teer fra Yogi tea. 
Green Guardian, som er en grønn te med ymse urter som skal beskytte meg og styrke imunforsvaret, og Green Balance som skal få kropp og sinn i perfekt harmoni.



Jeg sverger til te og urter for å holde meg frisk og rask, sa nå skal jeg være rustet til å trosse været med bekledningen en stund til.

Yogi-tea poster 45kr pr pakke på Huldra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar