lørdag 28. juli 2012

wet look




Jeg har akkurat fått øynene opp for "wet-looken". Mulig jeg er litt treig, men dette har nå vist seg å være ganske så praktisk style for meg (og alle andre der ute med tørt hår).
Det jeg gjør er at i dusjen vasker jeg håret med shampo, skipper balsamen, hopper ut av dusjen og håndkletørrer håret. Så blander jeg favoritthårkuren min med favoritt håroljen min (som fortiden er Reconstructing treatmet og Arganolje begge fra John Masters) og fordeler i hele håret.
Nå bruker jeg nesten dobbelt så mye som jeg vanligvis gjør når jeg tar hårkur i dusjen, for jeg vil at det skal ligge et godt lag kur og olje i håret hele dagen for å få den rette wet-looken.

Så ikke bare en kul stil, men håret blir helt fantastisk etter å ha "badet" i godsaker en hel dag.
Og neste gang du hopper i dusjen, er det bare å skylle håret, og så er du klar for en ny sveis.

Gjennomfør looken med highlighter på kinnben og under brynene, og øyenskygger med masse skimmer.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar