onsdag 25. juli 2012

Brunette

Nå har jeg fått en herlig overhalning av Ove på Huldra.
Jeg har jo holdt på med dette hjemmeprosjektet mitt hvor jeg skulle blit blond, men jo blondere jeg ble, jo blassere ble jeg i ansiktet. Og det er jo ikke få lag med farge jeg har under her, så det ble en del gyldent som jeg rett og slett ikke klarte å få bort, så med dette gyldenskjæret ble jeg ikke bare blass, men også litt "grisrosa"...Nydelig med andre ord.
Så nå forbarmet altså Ove seg over meg, og farget meg i en mørk brun naturfarge.
Og herregud for en forskjell! Den lyse huden min kom endelig til sin rett, og jeg ble mye mer markert i ansiktet. Det eneste jeg trenger av makeup er litt maskara, og that's it.
Nei, dette skulle jeg gjort for lenge siden!




Ove er forresten den nye lærlingen vår. Og nå mens han er under opplæring tar han halv pris på alle behandlinger! Ring 55330230 for å booke time hos ham. (Det er ikke mulig å booke hos ham på net eller app enda).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar