lørdag 16. juni 2012

Blue-vintage and long lashes

Svipper bare innom for å vise dagens hår og den fine kjolen. Er på vei til sommerfest. Jammen var vi heldig med været gitt...
Så lenge håret holder til jeg er fremme så skal jeg ikke si noe.




Stikkord her er tuppering, tuppering og atter tuppering. Så laget jeg en lav hestehale i nakken (med samme farge på strikken som på håret, det skal helst ikke være så synlig.) Deretter krøllet jeg hestehalen med vanlig krølltang, og sprayet og sprayet.... og sprayet.
Anti-humidity sprayen til Bamboo er et must på regntunge dager.

Synes håret fikk et sekstitallspreg som matchet kjolen. Og for å fullføre looken festet jeg på en halv remse med løsvipper ytterst på øyelokket, en liten strek med våtliner og selvfølgelig rød leppestife.

Ha en fin lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar