torsdag 1. mars 2012

Ny stil på make-up'en

I hele høst og vinter har jeg trykket leppestiften til mitt bryst. Enkel/lite sminke ellers, men med fargerike lepper. Jeg har ikke lagt "laibikkene" på hylla helt enda, men en ny make-up stil har fanget mitt blikk, bokstavelig talt.
Nå til våren skal øye make-up'en se litt "dagen-der-på" ut. Perfekt til min nå litt for lange lugg og rufsete oppsettinger.
Men obs obs! Går du for en skitten øyesminke må du sørge for at huden ser ren og sunn ut, ellers blir det helt feil, og du ender opp med å se sliten og dradd ut.
Sørg for godt med fuktighet, og en lett transperent foundation. Skip pudder, det ser bedre ut med glans og glød, enn en matt og tørr hud.

Glo Minerals har de perfekte redskapene for denne looken.
Foundations'ene "pressed base" smelter i huden din, og ser veldig naturlig og usminket ut. Du kan også legge den tettere om du vil ha et mer dekkende resultat.




Øyenskyggen "fern" er en mørk mosegrønn med litt skimmer, min store favoritt i vår. Og med denne kosten, som er langhåret og veldig myk, var det utrolig lett å sveipe skygge jevnt over (og under) hele lokket.

Og til slutt tar jeg pittelitt rouge på fingeren og klapper litt på eplekinnene.
Her er favoritten kremrougen "guava".


Og vips, så har du et frekt blikk og en jevn og sunn hud med friske eplekinn.
Kjenner at dette blir min "look" i vår. Faktisk har jeg tjuvstartet og begynt allerede nå.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar