fredag 16. mars 2012

I am Khaleesi!

De ufattelig vakre hårmankene til disse damene i Game og Thrones slutter aldri å imponere meg. Så nå skal jeg starte en ny greie. Hver fredag, etter å ha sett Game of Thrones torsdag kveld, skal jeg prøve ut en av disse frisyrene.
Starter i dag med Prinsesse Daenerys Targaryen. Fant noen, litt uklare, bilder på nett for å vise dere som ikke ser på serien.




Og uten sammenligning forøvrig...
Her er min versjon:



Jeg har gjort et par forandringer.
Jeg har så pass oppklippet hår, at lengdene mine foran og på toppen alene ikke er lange nok til å få flettet dem sammen og nedover. Så jeg flettet så langt det gikk og festet dem med fliseklemmer under håret for å skjule festene.
Måtte også begynne den øverste fletten med pariser-flette teknikker for å få med luggen.
Men her er det bare å leke seg og finne en måte tilpasset ditt hår.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar