torsdag 13. september 2012

Va va voom

Vi har en kampanje nå for dere med tynt/fint hår også. 
Om du kjøper Angel wash og Angel rinse får du med en Full Again styling krem på kjøpet. 
Angel serien passer perfekt til fint nordisk "engle-hår". Den innholder gapefruit-ekstrakt som stimulerer hårveksten og er cellefornyende, så den følelsen den gir av å ha tykkere hår, er ikke bare en følelse! Den hjelper også å holde fet hodebunn i sjakk, så håret holder seg volumøst og fyldig lengre.


Full Again er en stylingkrem som får håret til å svelle, slik at du virkelig får følelsen av skikkelig manke. Jeg merker også at når jeg bruker denne i håret til kunder er det utrolig mye littere å forme håret når jeg føner. Jeg får lett fønt inn bølger og vipper i håret.
Den er sikkert kjempegod å rulle opp håret på, kom jeg plutselig på nå. Det skal prøves ut i morgen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar