lørdag 22. september 2012

Bildedryss fra Den Grønne festival

Her har jeg brukt pariserflette-prinsippet med å ta med litt og litt hår etterhvert som jeg jobber meg nedover, men istedenfor å flette har jeg hatt to deler hår og knytet knuter. Det ble en veldig stilig effekt og gav noen utrolig stilige krøller da hun tok det ut igjen senere.

Her flettet jeg pariserflette utifra sideskill, for å få bort en lugg som er på vei ut. Da jeg kom ned bak øret stoppet jeg med å ta med mer jår, og flettet helt ut med det håret jeg hadde. Resten av håret delte jeg i to, og brukte de to delene pluss fletten og flettet en helt vanlig flette på ene siden.


Her tvinnet jeg meg med to deler hår, utifra midtskill, helt ned til to musefletter. De to tvinnede delene, tvinner jeg igjen sammen, fester med strikk, og putter den nedi "hullet" som kommer mellom de to museflettene.




 Se så annerledes detaljer man får i en vanlig flette, når man fletter den ene delen på forhånd.




Her har jeg gjort det samme som jeg gjorde med tvinne-frisyren, bortsett fra at jeg har flettet istedenfor å tvinne. Jeg har også gjort denne versjonen strammere.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar