tirsdag 4. september 2012

Kevin Murphy show

Har akkurat kommet hjem fra styling kurs med Felicity Davies og Carl Reeves fra Kevin Murphy. Fikk utrolig masse gode tips til styling og lette oppsettinger. Gleder meg til å komme på jobb i morgen å teste det ut på dere! ;-)

Her kommer et lite bildedryss fra showet, enkelte av frisyrene skal jeg gjøre på meg selv og ellers de jeg måtte få fatt i, i løpet av de neste dagene, så da kommer det litt mer detaljerte beskrivelser og bilder.
Tror jeg må skifte sveis to ganger om dagen fremover for å få brukt alle de nye triksene!


 Disse "mermaid"-bølgene skal jeg prøve ut så raskt som mulig. En superkult alternativ til krøller.


 Ja, du ser rett. Han syr faktisk oppsettingen!





 Snart får vi inn denne hvite color-bug'en. Gjett om jeg gleder meg til det! Er kjempetøft i blondt hår, eller som en effekt i en mørk flette som her på bilde.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar