søndag 22. januar 2012

Ny farge

I disse mørke månedene ser alt så grått og trist ut, inkludert mitt hår og min hud. Drastiske tiltak må til.
Nå har jeg vært inne på Huldra hvor Huldra-Karen tok seg godt av meg.
Hun la en transperent orasje farge over de lyse stripene mine, slik at de skulle skinne gjennom i de nye nyansene. Min naturfarge, som var i bunn og under, fikk en dyp kobbertone, mens de lyse stripene ble gylden/lys orange.
På denne måten fikk jeg beholde masse spill og liv i håret, samtidig som jeg fikk en kjempe fin ny farge.


Dette lille inngrepet gjorde så utrolig mye for å sette litt farge på hverdagene mens vi venter på lysere dager.

Og på torsdag skal jeg på Hammam spa å bruke et gavekort jeg har fått av mannen.
Januar er kose-måneden. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar