tirsdag 3. januar 2012

New hair/year.

Det har vært litt stille fra meg i det siste... Har begynt på siste sesong av "Dexter", og da blir jeg helt hekta. Ja, jeg er litt nerdete akkurat der. ("akkurat der"... he he, mange som sikkert vil si meg i mot om at det bare er akkurat der.)
Men nå er tv'en opptatt resten av kvelden (fotballkamp), så da kan jeg kose meg med bloggingen. 

Tenkte jeg skulle vise dere nyttårsaften-håret mitt. Jeg har lagt håret i bølger for første gang på meg selv, og det var overraskende enkelt, så det skal jeg gjøre flere ganger. Enten alene som her, eller sammen med en oppsetting. 
Fikk ikke tatt noen bilder underveis, men det kan jeg godt gjøre neste gang, litt lettere å se hvordan det gjøres enn om jeg skal prøve å forklare...


Godt nyttår forresten!

Nyttårs-antrekket er second-hand. Kjolen er fra en byttekveld tidlig i høst, og skoene kjøpte jeg da Anne Kat. hadde "ryddet i klesskapet-salg".




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar