fredag 12. august 2011

Høstens fineste klipp

"Sparefrisyren" er i vinden som aldri før! Skal du fornye frisyren din i høst bør du gå for skulderlangt. 
Kler de fleste, er enkel å style selv, og ser rålekker ut!

Og når jeg blir "hekta" på en ny frisyre går det hardt utover mine nærmeste... Spesielt når jeg ikke er på salongen  til daglig og får utløp der. I går måtte min søster til pers, og her er resultatet:



Andre flotte jenter som også har hevet seg på denne trenden er bla Jenny Skavlan og Alexa Chung:



Stylingtips til denne frisyren er å bruke litt fet voks eller pomade i tuppene for å samle dem litt så du ikke får "lampeskjerm-form". Men obs obs KUN tupper!!! Resten kan gjerne se litt volumøst og tørt ut.
Min favoritt er "Hair pomade" fra John Masters. Den er laget av økologisk mangosmør, honning og eteriske oljer, så den gir masse fukt og pleie til håret, samtidig som den samler brusete tupper og gir lett hold.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar