tirsdag 9. august 2011

Festfrisyrer

Jeg var i bryllup i helgen. Jeg elsker store fester der folk virkelig pynter seg opp. Jeg elsker å se alle de flotte hårfrisyrene og oppsettingene. Spesielt om det er en brud tilstede! Nå var det jeg som ordnet håret til bruden denne gang, så det ble ikke den helt store overraskelsen der... Men hun var nydelig, både på håret og resten.

Elisabeth+Stian=sant

Litt utpå kvelden forsvant sløret


Det var en annen gjest som også utmerket seg spesielt på hårfronten. Og jeg fikk et kjempe tips av henne som jeg gjerne vil dele med dere.

vakre Anita 
Fikk ikke tatt så klart bilde... Skal heller prøve å forklare. Og så skal jeg selvfølgelig bruke dette på meg selv ved neste anledning, så da skal jeg legge ut et litt klarere bilde.

Hun har laget en klassisk ballerinatopp, som i seg selv er en veldig fin oppsetting, men hvis dere ser nøye etter ser dere at hun har festet et gullarmbånd rundt håret! Så enkelt, men den lille detaljen (og at hun så ut som en gresk gudinne...) gjorde at hun utmerket seg blandt alle gjestene.
Anita brukte et tynt gullarmbånd, men her kan man selvfølgelig bruke det man har.
Feks et fargerikt perlearmbånd til hverdags, eller et armbånd med glitter eller steiner til fest. Eller bruke et vakkert halskjede som du kan snurre flere ganger rundt.

Selv hadde jeg krøllet håret og laget en hestehale på siden som jeg snurret litt hår rundt.
Igjen, ikke det skarpeste bilde (og faktisk det eneste jeg er med på)...
Lover å bli flinkere på å ta gode hårbilder fremover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar