tirsdag 20. november 2012

Tre dager med hår hår hår

Meg og Lene har vært i Fredrikstad på kurs hele helgen. Det var utrolig gøy og lærerikt. Skulle så gjerne vist dere masse bilder, men trøtte-Katrine som skulle pakke kl syv om morgenen rett før vi dro klarte selvfølgelig å glemme laderen til kamera. 
Men jeg fikk heldigvis foreviget Lene i en egg-stol før kamera sluknet...


Men med noe lunde ok mobilkamera går det jo greit likevel.
Sjekk ut fargene på disse to modellene. Hvor kult var ikke det?? Kalde pastell farger i rosa og lilla. Om du er den vågale typen har vi farger som dette på salongen med en sinnsykt bra intensitet og holdbarhet. Men om du vil kjøre denne stilen til feks julebordet, for så å gå tilbake til din vanlige farge dagen derpå, har vi også color-bug som vaskes rett ut igjen.
Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på denne lilla-fargen i det lyse "ombra-håret" i lengdene en dag.



Hele søndagen var dedikert til gutta. Tom fra Frends, Ian fra Sexy Hair og Jørgen fra American Crew viste trender, praktiske klippeteknikker og kul styling på et drøss med kjekke gutter og menn.












Det er så utrolig gøy å komme på jobb igjen etter tre dager tettpakket med utrolig inspirerende frisører og masse flott hår!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar