onsdag 7. november 2012

To vinterfavoritter

Jeg har to produkter jeg er helt fullstendig avhengig av om vinteren. Og nå som gradestokken kryper nedover har jeg tatt frem argan oljen og Lavender & avocado intensive conditioner fra John Masters Organics
Oljen bruker jeg til.... ja stort sett alt egentlig. Blander et par dråper i dagkremmen min, bruker den i hele ansiktet om natten, blander den i Lavender & avocado for å få enda mer fukt, bruker den i tupper og lengder i håret nå det blir brusete og tørt, blander den i selvbruningskremen på kroppen (i tillegg til å gi masse ekstra fukt gjør den kremen smidig og veldig lett å fordele), tørre neglebånd og tørre hender, fjerner øyensminke med den, og sikkert mer som jeg ikke kommer på akkurat her og nå. 


Lavender & Avocado dekker alle mine balsam og kur behov hele vinteråret gjennom. Håret blir utrolig mykt og deilig av den, og så lukter den så deilig av lavender! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar