tirsdag 20. desember 2011

To lugg, or not to lugg...

Jeg sitter å lurer på om jeg skal gå det nye året i møte med en fin lugg... Har jo nå spart helt ut den gamle luggen, og da er det vel dags for å klippe den av igjen. Den evige rund-dansen :-)
Men forandring fryder, så ja absolutt, lugg!
Men det er jo så deilig nå når jeg endelig får alt håret med i oppsettingen. Så nei, nå vil jeg ha det langt en stund...
Men herregud, det vokser jo ut igjen, og dessuten er de fleste oppsettinger finest med hår ned mot ansiktet som kan myke opp og ramme inn, som for eksempel en lugg.
Men luggen må jo klippes så ofte for å holde seg fin, og nå mens jeg er hjemme i mamma-perm blir det bare stress.
Men type lugg forandrer jo seg etterhvert som den vokser, klipp en kort kul lugg først, så blir den tung og rocka etter noen uker, og så kan du dra den til siden når den blir så lang at den ikke kan ligge rett ned.
Ja det er sant. Det var et godt argument.
Se der. Sånn kan det gå, da blir det vel lugg da.

Her er noen av de luggene jeg liker best til inspirasjon om flere av dere går sånn og diskuterer med dere selv :-)



Zooey DesChanel er lugg-inspirasjon nr 1. Hun har hatt mangen fantastiske lugger, men jeg liker best denne litt lange luggen hennes.



Bloggeren Elsie Larson har også hatt mange fine lugger, og her er et godt eksempel på at lugg er knallfint til oppsettinger. Sjekk ut den fantastiske bloggen hennes http://abeautifulmess.typepad.com/ for flere lugg-bilder av denne søte jenta.

Så, da blir det vel lugg på meg til jul ;-)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar