fredag 9. desember 2011

Dagens (dobbel) hår.

En liten utfordring når man skal ordne seg til festlig lag er alltid tiden. Uansett hvor godt jeg planlegger og setter av tid, må jeg alltid stresse på slutten, uten unntak. Og da spesielt om jeg jobber først for så å skulle rett på fest. Men hva om håret ordner seg selv mens du er på jobber eller driver med helt andre lørdagsaktiviteter?
Jeg skulle teste ut min søsters oppsetting som jeg skrev om her, og startet mens håret enda var litt fuktig.




Og da eg skulle på trening tok jeg av hårbåndet, og obs...


... de søteste krøllene! Det var en gledelig overraskelse.
Synd jeg bare skulle på treningen...

Men dette skal jeg legge meg på minne til neste helg, da er det julebord x 2. Så hår nr 1 på fredagen og hår nr 2 på lørdagen ;-)
Ps. husk å knip i en god hårskum før du ruller opp hår nr 1, så hår nr 2 holder seg hele kvelden. Jeg er veldig glad i Kevin Murphys "Body builder", den er ikke stiv, men gir masse volum og hold.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar