torsdag 24. november 2011

Dagens antrekk og dagens hår.

Hei!
Var innom Fretex i går for å se etter en kommode, og kom ut med et helt nytt antrekk... og ingen kommode.
Hm... det skjer noe rart idet vi jenter entrer en butikk. Alt på huskelisten forsvinner liksom bort med vinden og helt nye ting blir plutselig veldig veldig nødvendig. 
Som for eksempel enda en liten skinnveske (den har noen nydelige detaljer som ingen av de andre veskene mine har), 
en ny strikkegenser (har ingen i gul, og gul er jo en fin farge. Dessuten er den hjemmestrikket!), 
og en herreskjorte (det har jeg faktisk ikke fra før, og de er utrolig kul å bruke under det meste for å holde varmen i vinter, som for eksempel en viss ny strikkegenser...)








Veske 69kr, skjorte 69kr, genser 100kr.

Dagens hår ble i dag en rotete ballerina-bun. 


  • Knep i "Hair resort" fra Kevin Murphy for å få masse volum og hold. 
  • Festet en hårstrikk høyt oppe på hodet, og dro og rufset litt i håret etter jeg hadde festet strikken godt. 
  • Så tredde jeg på en "bun-shaper" (en tykk "donut" som er god å feste fliseklemmer i, selges på Huldra for 60kr)
  • og tilslutt snurret jeg mitt eget hår rundt og festet det med fliseklemmer i "donutten"
Fordelen med å bruke en bun-shaper er at oppsettingen blir stor og tykk, bruker du bare ditt eget hår vil den se litt slapp og pinglete ut...


2 kommentarer:

  1. Kanskje jeg må få meg en sånn bun-greie allikevel; synes det ser så kult ut med sånn hår :')

    SvarSlett
  2. Ja, det blir "litt ekstra" med en bun. Bare å komme innom så kan du få prøve den på, og vi kan vise deg forskjellige måter å bruke den. Absolutt verdt å ha i "hårpynt-korgen" hjemme;-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar