onsdag 13. juli 2011

Million dollar baby

God morgen.
Det har vært litt lite bloggaktivitet de siste dagene, for jeg har hatt gleden av å sette et nytt familiemedlem til verden!
Og som nybakt småbarns mor igjen, har det vært dårlig med sveisne frisyrer o.l. Nå skal ting først og fremst være praktisk, og de fleste som interesserer seg for moter/trender stailer vel når jeg i det hele tatt setter ordet "praktisk" i sammenheng med "dagens frisyre", eller "stjel stilen"... men det har jeg altså tenkt å gjøre...

Jeg har nemlig funnet tilbake til en frisyre som jeg brukte masse før, i forbinnelse med trening, men som har gått litt i glemmeboken (ettersom det har være labert også med trening de siste månedene...)
Lettere inspirert av Maggie Fitzgerald i filmen "Million dollar baby".


Dette er en utrolig "praktisk" ;-) frisyre når man må ha alt håret vekk fra ansiktet. Og da spesielt til oss som har veldig oppklippet hår, eller til dere som har litt kortere hår, der alltid litt småhår og evt lugg faller ut av hestehalen.

en litt morgentrøtt versjon...
Så om du skal på trening, ta husvasken, babystell eller sole deg er det deilig å få alt håret stramt og bort fra ansiktet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar