onsdag 6. november 2013

Farsdag

På søndag er det farsdag. Det tror jeg er den gaven gjennom hele året jeg synes det er vanskeligst i kjøpe. Det er noen år siden jeg brukte opp kvoten for sokker og slips kan man si.
Og det er sikkert mange jenter med samme problemet. Derfor vil jeg gi et godt tips. På Huldra har vi en fantastisk deilig shaving cream i Bamboo sin Man-serie. Den er full av deilige oljer og næringstoffer for huden som gjør at selv den mest sensitive hudtype unngår irritasjon og nupper etter barbering.

Det er mange menn der ute som har et ikke-eksisterende forhold til kosmetikkprodukter (og det hjelper sikkert ikke at jeg kaller det "kosmetikkprodukter"… men kommer ikke på noe mer maskulint norsk ord for "grooming products"…) Ihvertfall, jeg tror det er mange menn som ikke vet, eller tenker over, at det finnes et myyye bedre alternativ enn barberskummen fra rema. Og disse gutta vil sikkert sette pris på å få dette i gave.
Og de gutta som er bevisste og opptatt av den slags vil ihvertfall sette pris på et skikkelig kvalitetsprodukt.

Så da blir det shaving cream fra Bamboo til papsen min i år.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar