torsdag 20. juni 2013

Kendi oil

Nå har den superpopulære Kendi oil fra Bamboo kommet i tre forskjellige varianter:
Den gode gamle Kendi oil som vi er vant med, gir masse fukt og pleie til tørre grove hårtyper. Jeg har langt hår, veldig behandlet og tørre frizzy krøller/bølger. Kan med andre ord ikke få nok fukt, så dette er oljen for meg... Jeg bruker den til å blande i kuren min, bruker et par dråper i lengdene rett etter vask, eller et par dråper i tørt hår for å roe ned frizz.
Kendi oil drymist er en litt lettere versjon, som ikke tynger så mye, men er like blank. Dette er Lene sin favoritt. Hun sprayer den i håret når hun kommer ut av dusjen for å hjelpe til på flokene og få håret til å se blankere og sunnere ut.
Og nå har vi også en Kendi oil micromist! For de tynneste, fineste hårtyper som er livredd for å klappe sammen. Denne er helt ny, så jeg har ikke fått eksperimentert så mye med den enda. Men så langt har jeg latt meg imponere av hvordan den klarer komboen vektløs og blank. Denne tror jeg at jeg kommer til å elske i vinter på tørrt og statisk hår.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar