fredag 21. juni 2013

Dagens hårtips: weekend

Etter at Anne Katrine var i Stockholm med selveste Kevin Murphy har hun kommet med masse godt tips og triks på stylingfronten. Og dagens tips er dette: hun bruker verken strikk eller klemmer for å feste hestehalen, fletter osv. Helt sant! Jeg fikk være prøvekanin når hun demonstrerte for oss på Huldra.


 Hun startet med å tvinne en passé rundt resten av håret mitt. Denne sprayet hun godt med Session Spray fra Kevin Murphy, og blåste det tørrt med en føner.


Da det var tørrt var Session Sprayen blitt til "lim", og holdt hestehalen stramt på plass. Jeg måtte selvsagt oppi og slite og dra litt for å sjekke hvor godt den holdt. Og den satt som bare det!


Se så fint og rent det så ut når du ikke ser strikk og klemmer som stikker opp rundtomkring.



Jeg måtte jo selvsagt teste ut hvor godt den holdt, så jeg gjorde ikke noe med den før jeg la meg, og jeg våknet opp neste morgen med hestehalen godt på plass! Var det noen som så meg på jobb på tirsdagen? Den holdt like godt hele arbeidsdagen!!!
Jeg begnte å bli litt redd for at jeg aldri kom til å få den utav, men da jeg hoppet i dusjen forsvant den ved første sjamponering... phu...

Dette må dere virkelig teste ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar