onsdag 5. september 2012

Småbarnsmor med fabolous hår? Myte eller sannhet?

I dag er en sånn gøy-travel dag der det går i ett fra morgen til kveld, og da må fabolous hår planlegges litt.
Var på babysvømming med minsten i morges, da vil jeg helst ikke bli våt i håret slik at jeg slipper å vaske det.
Så har vi vært på trilletur i "finværet", og da blir håret litt fuktig uansett pga været.
Resten av ettermiddagen går i ett med hentig av barn, lage middag, følge på gymlek, osv.
Og så skal vi på Dagfinn Lyngbø i kveld.
Tid til stesj og oppsettinger blir litt opptimisteis å tro at jeg skal få tid til, så da  flettet jeg en krans inntil hodet da jeg stod opp.
1. jeg ble ikke våt i håret på svømmingen. 2. fuktige fletter gir mer krøller når det tørker igjen. 3. og det tørker mens jeg holder på å styre resten av dagen. 4. jeg tar ut strikken i bilen på vei til showet, og entrer med en fabolous manke med bølger og krøll.

Dagtid:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar