onsdag 12. september 2012

Luxury

Her er den perfekte høst-pakken til deg med tykt, tørt, brusete eller krøllete hår.
Luxury sjampo og balsam med shea smør og mango smør, som gir masse fukt og en fantastisk glans.
Og så får du med på kjøpet en full størrelse av Hair resort spray



Saltvannspray sesongen er så absolutt ikke forbi fordi om sommeren er det. Faktisk er høsten min favoritt saltvanns-hår-tid. Jeg sprayer gjennom håret om morgenen før jeg går ut (vått eller tørrt, spiller ingen rolle) og så lar jeg vind og regn ta seg av stylingen. Enklere får man det neppe. 
Jeg har alltid en strikk, et par fliseklemmer eller en klype ligge i vesken, så jeg kan sette håret helt eller delvis vekk i løpet av dagen. 
Etter en runde med saltvannspray og vind, er håret perfekt preppet for en hver oppsetting.

En annen ting jeg bruker Hair resort sprayen til er når jeg sover med fletter for å få bølger/krøller. Da sprayer jeg gjennom håret før jeg fletter (her kan det være en fordel om håret er litt fuktig, men det går fint i tørrt hår også).
Da får bølgene eksra godt hold når du tar ut fletten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar