lørdag 14. april 2012

Dagens hår


Har klippet opp håret mitt litt mer enn jeg har pleid å gjøre, og må derfor begynne fiskebeinsfletten litt lengre opp en jeg pleier for å få med alt håret. Men det ble faktisk ganske fint, så denne lager jeg igjen en gang.

Grunnen til at jeg bestemte meg for å gå for en litt mer oppklippet frisyre, er at jeg har så enormt tykt hår som ser ut som en løvemanke når jeg går med det løst. Men ved å klippe opp annen hver passe og beholde annen hver passe lang, får jeg en lettere/smalere frisyre, uten å få det korte "lokket" på toppen.

Nå er det på med sykkelhjelmen og avgårde til Den Grønne Sykkel på Damsgård for å hente en sykkelvogn jeg har kjøpt. Det er ikke så lett å få tid til de lange sykkelturene med to små barn, så da får de være med på slep :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar