fredag 4. november 2011

November-farger.


Inspirasjon over alt! 
Fargene i naturen er helt fantastiske for tiden, så jeg har hentet masse inspirasjon til høst- garderoben, make-up'en, hår og interiøret på mine daglige trilleturer. 
Her er noen av de bildene som "made the moodboard":

Saltvanns-sprayen lager ikke bare "beach-hår" om sommeren, den lager også "det regner og blåser friskt i Bergen"- looken i november...
Og har du ikke vært ute å fått roser i kinnene, kan du alltids stryke over med litt blush. Da ser du med ett frisk og freidig ut :-)

 Ande-far var litt sky i dag og lot meg ikke komme for nære, men kone-mor poserte velvillig. Hun har også en del av de flotte fargene til far under vingene sine. Se de nydelige blåfargene!

Bladene på dette treet har samme farge som den nye leppestiften min som jeg skrev om i forrige uke!

 Disse blir med meg hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar