onsdag 24. oktober 2012

Damenes aften

Det har vært litt stille på bloggen her den siste tiden. Jeg har holdt på med en innleveringsoppgave som har tatt all min "etter-kidsa-har-lagt-seg-tid" som jeg vanligvis bruker på å oppdatere bloggingen. Både lesing av blogger og å oppdatere min.
Men i dag har jeg skrevet ferdig og innlevert oppgaven, så nå er det prosjektet av mine skuldre. Puh...

Feiret med Huldra-modell Marielle og homsepatruljen gutta på "Damenes aften" på Bohus i kveld, har akkurat kommet inn døren. Litt småbrisen på Cava, så dere får unnskylde diverse skrivefeil ;-)



Det er så utrolig mye fint på interiørfronten for tiden! Ble kjempeinspirert av de fine utstillingene de har laget til. Viser dere hva jeg fikk lugget med meg til heimen når jeg får det i hus.

Men det jeg likte best av alt var den fine vesken til Marielle, som hun hadde kjøpt på loppis for noen-å-tyve-kroner!!!



Det var veldig kjekt i kveld med damenes aften, cava-brisen midt på en hverdag, kos og oppdatering på høsten og vinterens trender, så jeg ble super-inspirert til å ha noe lignende på Huldra. Hva sier dere jenter, hadde det vært noe???


2 kommentarer:

Legg gjerne igjen en kommentar