søndag 26. august 2012

På en snurr

Har fått meg en ny favoritt-festfrisyre. Masse volum og masse bølger.

Jeg starter med å vaske håret med en volumsjampo, jeg bruker angel wash fra Kevin Murphy. Og så må jeg bruke litt balsam i lengdene for at det ikke skal se tørt og brusete ut. Nå bruker jeg Hydrate me rins, også fra Kevin Murphy.
Deretter blåser jeg håret tørt med Wipped mouse fra Bamboo, med hodet opp-ned for å få mest mulig løft fra bunnen.
Så krøller jeg hele håret med krøllestaven min, venter til alt håret er helt avkjølt, og børster godt gjennom alt med en naturbørste.
Jeg avslutter alltid med anti humidety sprayen fra Bamboo hvis jeg skal ut. Den avviser fukt som kan ødelegge krøllene, både i form av yr i luften, og svett/varm hud etter masse dansing.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar