fredag 17. august 2012

Dagens hår


Litt retro-inspirert i dag. Jeg liker så godt måten jentene "før i tiden" rullet håret bakover på sidene. Nå har jeg endelig funnet en enkel og fin måte å gjøre det på.
Først var vi helt hekta på å flette håret i fronten, så ble vi helt hekta på å snurre håret i fronten, men nå skal jeg jammen meg begynne med denne gammeldagse rulle-greia. (ja, jeg er helt avhengig av å få håret bort fra ansiktet når jeg går med det løst...)

Først tar jeg håret fra skillen og ned til tinningene, gir det en  snurr (oppover) og fester med fliseklemme. Så tar jeg håret fra tinningene og ned til øret, gir det en snurr (igjen, oppover) og fester det OVER festet fra den første delen hår.
Og, ja, that's it egentlig...
Apropos denen sveisen, jeg ønsker jeg en søt kort kjole med litt volum i skjørtet... Lenge siden jeg har raidet Fretex.Kanskje jeg får tatt meg et tur i morgen formiddag.
Elsker de nye jobbetidene på Huldra. (åpent til åtte, hver dag!) Det er så deilig å ha litt fri på formiddagene til å gjøre koselige formiddagsaktiviteter som å lete etter søte kjoler, gå turer og lunsje med venninner.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar