fredag 31. august 2012

Krøller uten varme

Siden jeg har føne/krølle forbud for tiden må jeg tenke i litt nye baner når helgen byr på festligheter... Så da krever det litt mer planlegging. I dag vasket jeg håret etter treningen, sprayet i litt stylingspray og rullet håret opp i en oppsetting jeg kunne gå med på jobb mens håret tørket, og da får jeg jo krøller i morgen da, og helt uten slitasje.
Dette kan du gjøre før du legger deg om kvelden også, så våkner du opp med fine krøller hver dag!

Sprayet lett over hele håret med Hair resort fra Kevin Murphy.

Delte håret i to. Det er lettere å jobbe med mindre hår av gangen, da tørker det fortere, og det blir også mer krøller jo mindre deler du ruller. Du kan dele håret i fire deler også.

 Tvinner hver del, og fester dem med hårnåler i nakken.



Så blir det spennende å se i morgen tidlig hvordan det blir.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar