onsdag 28. september 2011

Dagens hår, og andre høstfavoritter.


Dagens hår har jeg rullet oppover i en pølse i nakken og festet med fliseklemmer.
Et par tips:

  • fest alt håret i et strikk så langt nede på håret som du kan uten at noe faller ut før du ruller. Da blir det lettere å rulle og "pølsa" blir jevnere
  • masser hodebunnen med fingertuppene etter du er ferdig for å løse opp istedenfor å dra ut noen lokker. Du får et litt mer naturlig resultat på den måten.
  • prepp håret med saltvannspray før du begynner om du har glatt hår som fort sklir ut


Andre høstfavoritter er jeans-shortsen fra i sommer med ullstrømpebukser, den korte ulljakken jeg fant i farmors klesskap for 3 år siden, og et nydelig blomstrete skjerf jeg kjøpte på Lindex i går.
Denne høsten har jeg også trykket ankelboots og lag-på-lag tenden til mitt bryst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar