fredag 26. august 2011

hobby

Da vi var liten lærte vi oss nye ting hele tiden. Både på skolebenken, og i fritiden. Gjennom oppveksten har jeg spillt håndball, svømming, karate, dans, gått i skolekorpset, tatt pianotimer (eller pianotime heter det vel egentlig...), sunget i kirkekoret, spillt sjakk, gått på turn osv osv osv. 
Men etter at jeg ble "voksen" utfordrer jeg meg selv mindre og mindre. Så jeg har funnet ut at jeg skal få meg noen nye hobbyer! 

Å ta bilder er noe jeg synes er kjempegøy, og "auto" får ikke alltid frem det utrykket eller den stemningen jeg er på jakt etter...
Og jeg er veldig glad i blomster, men dessverre dør nok flertalet av de som flytter inn her rimelig kjapt...


Så disse bøkene skal leses, og så er det ut å ha "praksis". Gøy og lærerikt.

Gå sammen med noen venner/venninner som interresserer seg for det samme så blir den nye hobbyen sosial også. Hobby/aktivitetsbøker kan leies gratis på biblioteket, så en ny hobby trenger ikke koste et rødt øre.
Hva er dine hobbyer? Legg igjen tips i kommentarfeltet så vi kan få litt ideer av hverandre. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar