søndag 28. juli 2013

Tilbake til hverdagen

I dag er siste dagen av ferien, og i morgen braker det løs med hverdag og rutiner igjen. Kjenner at jeg gleder meg litt til det. Har tilbrakt de tre siste ukene i en skikkelig hippe-tilværelse. Bar-fot, lette sommerkjoler og saltvannshår. Ikke det at jeg har noen planer om å legge de tre tingene på hylla fordi om ferien er over altså! ;-)
Og som en deilig avsluttning på ferien plasker regnet ned utenfor og stuen ligger i et koslelig tussmørke, kun opplyst av stearinlys, deilig eplete i arvet servise og en spennende krimbok.


Selv om det har vært temmelig stille her på bloggen i sommer, så har jeg gjort noen spennende hårting. Blandt annet har hele hestehalen røket! Jepp, det er helt sant. Og det er DIGG.
Satt å så gjennom bilder på nett for å få inspirasjon da jeg skulle klippe en venninne, og det endte med at jeg ble så inspirert at jeg gikk rett ned på badet å klippet meg selv!
Har blitt helt hekta på disse rufsete avklippte lengdene i alle mulige varianter. Inspirert av "The Karlie", etter supermodellen Karlie Kloss.

Jenny Skavlan er også utrolig fin med litt kortere lengder.


Jeg valget å gå for den litt lengre versjonen. Da har jeg fremdeles alle mulighetene for oppsetting og fletter som jeg er så glad i.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar