lørdag 31. desember 2011

Pump up the volume!

Kom tilfeldigvis over noe skikkelig kult i går. 
Da jeg gikk fra jobben tok jeg på meg en av de nye lippglossene fra Glo minerals i forbifarten, og løp til bussen. Mens jeg satt på bussen begynte det å prikke i leppene og jeg kjente at de begynte å svelle og hovne opp. Jeg tenkte "nei, nå får jeg en kjempereaksjon på den nye sminken!" 
Og mens jeg satt der på bussen og kjente leppene svulme mer og mer opp, kom jeg plutselig på at det var en av glossene som inneholdt cayenne pepper for å kickstarte blodsirkulasjonen og få leppene til å "heve seg". Hm, var det den jeg tilfeldigvis tok kanskje?
Tok et bilde med mobilen (noe uklart) bare for å vise, for ellers hadde du ikke trodd meg, jeg hadde lepper som en "hollwood frue" da jeg gikk av bussen!


Så har du planer om å forføre noen i kveld, vet du hvilken lippgloss du skal gå for ;-)

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar